luni, 28 februarie 2011

Comments plz

Bah voi astia care cititi ce scriu pe ficurile de pe blogusorul acesta dragutz (da, la tine ma refer) mai incercati si voi sa lasati niste commuri ca de-aia sunt postarile alea pentru comentarii lasate acolo, ca sa stiu daca va place sau nu, nu ca sa putrezeasca si voi sa-mi spuneti pe mess sa mai postez capitole! Si, pentru nestiutorii care nu sunt obisnuiti cu termenii de forum, "fic" vine de la "FanFiction", adica povesti scrise de tine, cu teme originale sau luate dupa un film, o carte, o trupa etc. Nu cred ca va dor degetele sa bagati si voi un scurt (sau lung :o3) comentariu despre ce credeti despre Fake love sau Doi printi, un singur tron, am dreptate? In orice caz le multumesc macar alora care mi-au spus ca s-au sinchisit sa citeasca, cum sunt Roxy C si Illyzaur ;) Si evident celei mai mari fane a povestii Doi printi, un singur tron, draga mea Roxyy de care mi-e foarte dor :* Si Andreei Coco, pentru ca a citit aproape tot ce am scris pe caiet (mda, astia de la scoala care sunteti nerabdatori sa vedeti ce se mai intampla, puteti sa imi cereti caietul ca acolo sunt mult mai multe capitole). BTW, am bagat al treilea capitol la Fake love, check it out. La Doi printi poate mai scriu in weekend. See ya and happy reading (and COMMENTING pwease).

Un comentariu:

  1. buey tu bloggeritza mica :) uite comentez daca vrei :P
    Comment 1: fontul asta albastru inchis pe negru ma omoara, nu vad nimic si ma dor si ochii - ar fi o idee buna sa-l schimbi :D
    Comment 2: Am citit Alta viata - renasterea: supeer!!! atat ai scris, doar pana ati ajuns acasa la Lupica ala? :) Aaanyway, o sa ma apuc si de restul povestilor si o sa iti spun ce cred. Asa ca de la autoare la autoare....
    PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP

    RăspundețiȘtergere