miercuri, 9 mai 2012

Recomandari -CARTI-

Okeyy...Deci presupun ca toata lumea stie deja ca eu sunt mare fana Fantasy/Romance de la carti si filme la manga si anime :) Soo, cateva recomandari (niste serii si carti care mi-au placut mie foarte tare) :X

- "Jertfa", "Curajul" si "Tinutul Fierului" de Holly Black : Un cu totul alt mod de a vedea niste zane...

- Seria "Fablehaven" de Brandon Mull - In cazul in care nu v-au ajuns zanele din cartile lui Holly Black...

- "Gazda" de Stephenie Meyer - Numele autoarei e cunoscut, titlul acesta mai putin. Merita citita.

- Seria "Love At Stake" de Kerrelyn Sparks - Okay aici un comentariu ceva mai stufos. (NOTA: Vampiri.) Seria e formata din 8 carti (dintre care momentan am citit numai 2, to be continued...) + inca 2 (sau 3) care nu fac parte din serie (dintre care am citit una), dar sunt cu aceleasi personaje geniale. Este exact stilul meu de carte: mult dialog, mult romance, multi vampiri :X Ce-i drept, sunt si cateva (mai multe) scene mai... sa le zicem neortodoxe, dar mie imi place mult ideea ei si felul de a scrie. Oh well, ar trebui sa mentionez ca din cautarile mele a reiesit ca nu se gasesc aceste carti in Romania. Eu le-am citit online pe 2 dintre ele si pe una printr-o aplicatie pe telefon (pe care am luat-o intamplator, crezand ca e un joc...whatever, e putin mai complicat). Mie imi plac mult, pentru altii poate sunt plictisitoare.

-"Jurnalele Vampirilor" de L.J.Smith : Probabil un titlu cunoscut, dar trebuie sa mentionez ca NU SE COMPARA CU SERIALUL!!! Cartile sunt de 100 de ori mai bune decat varianta televizata si de 200 de ori mai bune decat *TADADADA* (tobe pt suspans) Twilight.

That's it for now... Probabil (nu, defapt, mai mult ca sigur) ca am citit si alte carti interesante, dar momentan doar astea imi vin in minte. Daca imi mai amintesc ceva, revin cu edit.

Un comentariu: