duminică, 13 februarie 2011

My first blog

Haha uite ca pana la urma mi-am facut si eu un blog... Daca tot ma batea Luca la cap cu asta... Ma rog, o sa-l folosesc ca sa imi expun operele de arta si ce cred despre... hmm, mai multe lucruri, persoane, materii etc. Se pare ca oricum Luca e deja prinsa in febra blogurilor si in febra varicelei (cica), sper sa nu ma apuce si pe mine (febra blogurilor ca varicela am avut deja). Acum, here I come! Desi ma cheam Ioana, prefer porecla mea japoneza, Sako (prescurtare de la Sakiko - 小木子). Kurai Tenshi inseamna Inger Intunecat (Dark Angel). Other things about meh...Pai, dupa cum stie toata lumea care ma cunoaste, sunt o fana anime & manga si iubesc Japonia. Invat limba japoneza de un an... Altceva, altceva...  Imi place sa scriu si veti vedea asta pentru ca voi posta cateva dintre operele mele, dupa cum am spus... Momentan cam asta e, sper ca e destul deocamdata. E primul meu blog asa ca nu am nici cea mai vaga idee cam ce sa fac in continuare... Ja ne pentru moment.

Un comentariu:

  1. Oh da...eu inspir lumea...adevarat geniu ce sa mai. Lume inspira-ma ca mi-a cam pierit inspiratia pentru Insane love.

    RăspundețiȘtergere