luni, 6 februarie 2012

Inspiration moments :X

Ce imi lipseste mie? Pai, un animal de casa, un X-Box, o camera im plus unde sa imi pun toate chestiutele care n-au loc in camera mea, propriul me aparat foto ca sa nu ma mai chinui cu vechitura enervanta a lu mama, mai multe perechi de pantofi, blugii pe care îi vreau și nu îi pot obține...ș.a. Dar nu îmi lipsea o altă poveste! Și logic, așa cum sunt eu, mi-a venit inspirația și am mai scris încă ceva. În fine, nu e ca și cum și citește cineva (cu exceptii putine dar importante...ubee Roxy :x) dar eu din lipsă de ocupație tot postez. Slăbiciunea mea pentru fantasy a rămas intactă, Altă viata- Renașterea e tot așa, dar de data asta fără vampiri, promit >.< . Si am mai adaugat si capitolul II din Wid Soul. Spor la citit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu