sâmbătă, 26 mai 2012

No age...



"Câți ani ai?"

"Depinde...
Am 5 ani când primesc o veste bună și sar în sus de bucurie. Am 10 ani când nu îmi fac gânduri nici probleme pe ziua de mâine. Am 15 ani când îmi controlez telefonul cu speranța că cineva m-a căutat sau când merg undeva fără a le spune părinților. Am 18 ani când fac câte ceva pentru că simt libertatea de a o putea face. Am 20 de ani când mă simt pierdut și mi se pare că am văzut de toate la viața mea. Am 40 de ani când sunt convins că le pot face pe toate de unul singur. Am 70 de ani când mă simt singur și aș dori ca toți să-mi fie alături. Am 80 de ani când ceilalți îmi povestesc o întâmplare în viața mea și îmi dau seama că nu mi-o amintesc. Am 100 de ani atunci când ating un obiectiv care mi se părea imposibil. Sunt deja mort de fiecare dată când cineva drag pleacă din viața mea..."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu