miercuri, 2 martie 2011

Dragoste la prima vedere

Nu, nu sunt indragostita, nici la prima vedere, nici la a doua, nici la a treia...nici a douazecea. Dar, asa cum fac parte din grupul celor mai mari genii de pe planeta (eu, Luca si Andreea Nestor) am compus aseara o poezie cu acest titlu.

Mergeam pe strada si bte-am vazut:
Tineai de mana un copil pierdut.
Il indrumai bland, si-i spuneai sa-ti zica
Pe unde e a lui mamica.

De cand te-am zarit am stiut
Ca pentru tine am fost facut,
Iar inimile noastre reunite
Vor aduce ganduri de mult pierdute.

M-am apropiat cu sfiala,
Gandindu-ma cat de speciala
E dragostea la prima vedere
Oferindu-ti cea mai dulce placere:

Cea a iubirii ca-n basme
Lipsita de orice fantasme
Ce ne aduce-ntr-un duet
Pe ritmuri calde de sonet;

Placerea unei lumini orbitoare
Ce-ti dezvaluie trairi trecute si viitoare
Si iti arata cat de rece
Poate fi viata fara dragoste

Si cu cata gheat-acum topita
Putea fi inima ta acoperita
Inainte sa simti cu ardoare
Dragostea la prima vedere.

Un comentariu:

  1. Da nooi...geniile planeteiDupa cum ti-am spus si ieri poezia e genialaaaa....love it.

    RăspundețiȘtergere