duminică, 6 martie 2011

Plang...

...si am si de ce. Chiar daca vineri si sambata am tinut-o intr-un zambet pentru ca am aflat chiar de ziua lui Yume-chan (pe 4 martie) ca am trecut examenul la japoneza (JLPT - Japanese Language Proficiency Test), acum sunt la polul opus. Cu totii ati auzit de proverbul "Viata e facuta ca sa fie traita". Ei bine, eu am spus mereu: daca da, atunci de ce exista moarte? E totusi o intrebare retorica. Singura fiinta care ar putea sa raspunda la ea e Insusi Dumnezeu, dar cum pe El nu il putem intreba decat dupa ce murim, si poate nici chiar atunci, intrebarea ramane fara un raspuns clar si concis. Concluzie: viata e nashpa atunci cand e urmata de moarte, sau, pe scurt si pe varianta englezeasca, life sucks. Vedeti ca am postat al doilea capitol la Doi printi, un singur tron, si cred ca voi posta si urmatorul capitol la Fake love.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu