miercuri, 2 martie 2011

Wednesday lol

Da, o idee care mi-a venit ieri...Un filmulet/o poza/o gluma amuzanta care sa va faca ziua de miercuri mai frumoasa... In aceasta prima editie a Wednesday lol, va voi aduce un set de 10 bancuri care va vor face sa cadeti de pe scaun de ras...

Un copil la doctor.
-Ce faci ca sa scapi de microbii din apa de baut?
-O fierb, domnule doctor.
-Si apoi?
-Apoi beau suc.

La un bal, se duce unu' la o tipa:
-Papusa, dansezi?
-Da, sigur!
-Pai atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.

Proful de sport catre o eleva, la sariturile la capra:
-Desfa-ti picioarele, ca de restul ma ocup eu!

Intr-o zi, badea Gheorghe se hotaraste sa repare acopersul. Partea buna e ca a ajuns pana sus, partea proasta e ca a inceput sa alunece la vale. Partea buna e ca jos era o capita de fan, partea proasta e ca in capita era o furca. Partea buna e ca n-a cazut pe furca, partea proasta e ca nici pe capita n-a cazut...

Doi nebuni merg prin desert. Intreaba unul:
-De fapt, de ce tot cari dupa tine usa aia de masina?
-E foarte simplu. Daca mi se face cald, deschid geamul.

-Cum e posibil?! Spuneati ca sunteti orb, dar vad ca cititi ziarul!
-Va inselati, doamna. Nu citesc, ma uit numai la poze.

Paznicul de la parcare il anunta pe proprietarul masinii:
-Chiar acum 10 minute vi s-a furat Opel-ul. Dar stati linistit, am notat numarul masinii!

Un vanator pleaca intr-un safari cu soacra-sa si sotia. Intr-o seara, soacra se rataceste si vanatorul pleaca sa o caute. O gasesc impietrita de groaza in fata unui leu care rage din toti rarunchii. Vazand asta, sotia ii zice vanatorului:
-Ce ne facem acum?
-Nimic, raspunde vanatorul, leul s-a bagat singur in treaba asta, lasa-l sa se descurce...

Alinuta ii zice intr-o zi mamei ei:
-Mami, mami, m-am dus la balet!
-Sa nu te mai duci, ca-ti vad baietii chiloteii!
Ziua urmatoare...
-Mami, mami, m-am dus la balet!
-Alinuta, nu te mai duce, ca-ti vad baietii chiloteii!
Si urmatoarea:
-Mami, mami, m-am dus la balet!
-Mai, nu ti-am zis sa nu te mai duci, ca-ti vad baietii chiloteii?!
-Nu, mami, ca de data asta am fost desteapta si mi i-am dat jos!

Sotia, intr-un moment romantic, isi intreaba sotul:
-Dragule, ce-ti place tie mai mult la mine: trupul meu perfect sau chipul meu angelic?
La care sotul raspunde:
-Simtul umorului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu