joi, 10 martie 2011

Intrebari...

Dupa parerea mea, ezista trei tipuri de intrebari: interesante, comune (gen "cum te cheama?", "cati ani ai?" etc.) si enervante. Cum intrebarile comune sunt la fel pentru toata lumea (desi uneori cateva pica in categoria intrebarilor enervante, ca in cazul meu), eu va voi dezvalui acum care sunt, pentru mine, intrebari enervante, care mi se par interesante si ce cred despre fiecare. Voi mai reveni cu un edit cu noi intrebari cand imi vin idei noi.
Intrebari enervante...Intotdeauna primesc intrebari gen "care e trupa/cantaretul/melodia/culoarea/numarul tau/ta preferat/a" si tot asa.Dar mie una nu imi place sa aleg favorite. Pot sa-mi placa mai multe lucruri din aceasi categorie la fel de mult si in acelasi timp, asa cum am doua cele mai bune prietene, de exemplu (Roxy&Yume, va ubeee fetelor:X). Dar uneori (doar uneori!) mai aleg si best ones, cum ar fi faptul ca, de departe, trupa mea preferata e Cinema Bizarre si albumul meu preferat de la ei e Final Attraction. Pana si culoarea preferata e un lucru incert. Adica, poti spune ca iti plac negrul si rosul si ca urasti albul si griul, insa se poate, chiar si asa, sa nu-ti placa florile rosii, ci doar cele albe, albastre si roz. La fel de bine se poate sa nu suporti o casa cu peretii vopsiti in negru, rosu si alte culori tipatoare, sau sa iubesti hainele gri.
Si acum intrebari interesante...M-a intrebat cineva odata: ai tupeu sa spui o minciuna pe Podul Mincinosilor?  Da, desigur. Nu cred in superstitii. Cade podul cu mine? Las' ca stiu sa inot. Cate oglinzi am spart, pe sub cate scari am trecut...Nu traiesc eu atatia ani nici dacaapar la stiri si in Cartea Recordurilor ca fiind cea mai batrana persoana din istorie; si asta nu se va intamplamai mult ca sigur, ca nu's eu persoana care are mare grijade sanatatea ei, mai ales cu pasiunea mea pentru ciocolata. :)

So, cam asta e ce am avut de spus deocamdata despre acest subiect. ;) See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu